Firma Warta zainwestowała w nowy system, który zapewnić ma szybką i nowoczesną obsługę klientów w zakresie likwidacji szkód. Zmiany w obsłudze dotyczą nie tylko wdrożenia systemów informatycznych, ale również transformację procesów mających na celu udoskonalić relacje z klientami.
System likwidacji szkód Guliwer, oparty o rozwiązanie ClaimCenter Guidewire wprowadzono w celu upłynnienia komunikacji z klientami. Rafał Stankiewicz, wiceprezes Warty, odpowiedzialny za likwidacje szkód twierdzi, cyt.: „ Stanęliśmy przed strategicznymi decyzjami. Czy budować dedykowaną architekturę, czy też kupić rozwiązanie „z pudełka””.
Likwidacja szkody Warta
Ostatecznie pracownicy firmy zadecydowali, iż rozwiązaniem będzie system ClaimCenter. Gotowy produkt, który sprawdził się w innych firmach ubezpieczeniowych. Przedstawiciel firmy Sollers Consulting przygotowującej wdrażanie programu, dodaje, cyt.: „ Rozwiązanie „z pudełka” to zazwyczaj krótszy czas wdrożenia, ale też zwykle większa zależność od zewnętrznego dostawcy. Dlatego wdrażając gotowe rozwiązanie w Warcie, stawialiśmy przede wszystkim na to, by zespół Warty zdobył zupełną samodzielność na koniec projektu. W tym celu nasi eksperci prowadzili szkolenia zespołów Warty”.
Efektem tych działań jest szybsze i bardziej konkretne informowanie klientów na temat ich szkody. Za pośrednictwem SMS-ów, czy specjalnych formularzy na stronie internetowej Warty, klient w szybki sposób dowie się na jakim etapie znajduje się proces likwidacji jego szkody. Całość zmian dotyczy też integracji z innymi systemami, za pomocą których likwidatorzy mogą ocenić szkodę za pomocą specjalnych nowoczesnych przeglądarek. Dzięki temu rzeczoznawcy podejmują decyzję a podstawie tych narzędzi, o znacznie przyspiesza wypłatę odszkodowania.
Na naszej stronie internetowej znajdą Państwo bezpośrednie linki do zgłoszenia szkody w każdym TU.
Skomentuj